Betrouwbaar Afreken Systeem: Ontzorg uw bedrijfsvoering met RetailVista

NedFox heeft onlangs het certificaat van keurmerk Betrouwbaar Afreken Systeem gekregen. Dit keurmerk staat voor betrouwbaarheid, veiligheid en continuïteit.

Met dit keurmerk weet u zeker dat de meest essentiële onderdelen van uw administratie en bedrijfsvoering aan de veeleisende standaarden van de Nederlandse belastingdienst voldoen. Zo worden alle kassaverkopen foutloos opgeslagen en kunnen deze niet achteraf worden gewijzigd.

Ook geeft het een goed signaal af naar partijen waar u mee samenwerkt; de bank die kredieten verstrekt, de accountant die op compleetheid van informatie kan vertrouwen, de belastingdienst die makkelijker controle uitvoert en diverse betrokken marktpartijen.

Door dit keurmerk geniet u met RetailVista Kassa van de volgende voordelen:

  • Controles van de belastingdienst
    Een onderneming die een kassasysteem met dit keurmerk in gebruik heeft, is gemakkelijker, beter en sneller te controleren
  • Het foutloos boeken van transacties
    Uw transacties voldoen altijd aan de gestelde richtlijnen
  • Vertrouwen en inzicht
    U heeft een betrouwbaar en inzichtelijk beeld van de in het systeem geregistreerde gegevens
  • Bewaarplicht
    De gegevens van de transacties, gebeurtenissen en andere gegevens voldoen aan de bewaarperiode van tenminste 7 jaar
  • Voorkom misbruik
    Omdat de gegevens achteraf niet meer aangepast kunnen worden bent u verzekerd van een ‘gesloten’ kassasysteem.

Ons kassasysteem garandeert het correct vastleggen van transacties en gegevens bij het gebruik van de kassa. Maar naast dat worden de bovenstaande standaarden ook gehandhaafd tijdens andere processen binnen RetailVista:

Voorraad

Het is belangrijk om een helder beeld te hebben van de voorraad. Zo weet u op ieder moment precies wat er wel of niet bijgeleverd moet worden.

Inkopen en ontvangsten

Naast het vastleggen van al uw leveranciers in RetailVista, is het mogelijk om hier eenvoudig inkooporders voor aan te maken. Alle inkoopprijzen staan per artikel, per leverancier in het systeem. Inkooporders worden dan ook foutloos en volgens de correcte informatie aangemaakt. Bij het ontvangen van uw inkooporders worden de voorraadstanden voor alle relevante artikelen accuraat opgehoogd.
De gegevens die voor alle modules worden geregistreerd kunnen altijd worden ingezien. Of ze nu langs de kassa zijn gegaan of dat het backoffice verwerkt is.

Webshoporders

Kloppende informatie is van belang bij het laten draaien van uw webshop. U wilt immers niet dat er producten worden aangeboden als die er helemaal niet zijn. Dit voorkomt de last van het retourneren van webshoporders.
RetailVista zorgt er verder voor dat na een webshop-levering de voorraad omlaag en de omzet omhoog gaat.

Dit keurmerk garandeert dat de bedrijfsvoering is gebaseerd op de juiste informatie.

 

Al het bovenstaande draagt bij aan een zo compleet mogelijk beeld van uw hele bedrijfsvoering. De inzage van deze juiste gegevens bespaart een detaillist behoorlijk veel tijd. RetailVista garandeert het aanleveren van gegevens en transacties die waarheidsgetrouw zijn.

In ons systeem is er voor heel veel functies een ‘’mutatiegeschiedenis’’. Zo ziet u precies wanneer er gegevens zijn veranderd, op wat voor manier en door wie.

Meer informatie over het Betrouwbaar Afreken Systeem: Stichting Betrouwbare Afrekensystemen