Nieuwe module “Spaarkaart vergeten”

De module “Spaarkaart vergeten” is ontwikkeld met als doel de klantvriendelijkheid te verhogen en de doorlooptijd bij de kassa te verkorten.

Als een klant zijn/haar spaarkaart is vergeten resulteert dat er nu vaak in dat deze teleurgesteld moet worden omdat het te veel tijd kost om de kaart op te zoeken. Achteraf corrigeren is ook lastig omdat er niet te zien is hoeveel punten er gespaard zouden worden. Met deze module is het mogelijk om achteraf alsnog een eenmalige bijboeking te kunnen registreren.

In het kassascherm komt een knop. Als hierop gedrukt wordt weet de kassa dat het om een transactie gaat waarop de te sparen punten berekend en vastgelegd moeten worden. Of u kunt de kassa zo instellen dat de kassa vraagt, als er tijdens de transactie geen spaarkaart is gescand, of de huidige transactie een “spaarkaart vergeten” transactie moet worden.

Op de kassabon worden vervolgens de gespaarde punten geprint met een opmerking dat deze punten nog bijgeschreven moeten worden en de verwijzing naar de website waar de klant de punten kan bijschrijven.

Via de website kan de klant de kassabon ophalen en koppelen aan de spaarkaart waardoor de gespaarde punten aan het spaarkaarttotaal toegevoegd worden. Of bij een volgend bezoek aan de winkel kan de klant de punten via de kassa laten bijschrijven.

Deze module is een mooie toevoeging binnen RetailVista waarmee u uw klantenloyaliteit kunt verhogen. Wilt u hierover meer informatie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op. Telefoon +31 (0)527 249 900 of mail verkoop@nedfox.nl

Comments are closed.

USAEnglish