Digitale transformatie: Wees klaar voor de toekomst van retail

De toekomst van het winkelen

Klanttevredenheid en operationele uitmuntendheid is waar de meeste tuincentra mee bezig zijn en terwijl deze prioriteiten niet veranderd zijn, de middelen om dit te bereiken zijn aanzienlijk veranderd. Technologische vooruitgang zoals de Cloud, Omnichannel retailen, klantenbinding, ERP platformen en analyse tools zijn thans onderdeel van elke discussie die we met onze klanten hebben.

Wij kijken naar wat er echt veranderd is, en hoe bedrijven hiervan het beste kunnen profiteren bij het transformeren van hun bedrijf. Vooruitgang in de gegevensanalyse en -informatie, en de beschikbaarheid van cloud computing geven beter en sneller inzicht in klantgedrag en -verwachting. Op basis hiervan kunnen ondernemers hun aanbod aanpassen om te voldoen aan de klantverwachtingen.

Terwijl ondernemers met deze steeds veranderende verwachtingen van de consument bezig zijn, geldt dat wat werkte in het verleden in termen van toenemende marges en het creëren van klantenbinding, geen garantie voor succes in de toekomst betekent. Het is niet genoeg om de oude vertrouwde processen te digitaliseren en op de oude voet verder te gaan. Om relevant en concurrerend te blijven in deze zich ontwikkelende industrie, zullen ondernemers de klant verwachtingen en bedrijfsprocessen opnieuw moeten herzien.

Digital transformation

Digitale transformatie

Wij noemen dit “Digitale transformatie” - op nieuwe manieren technologie implementeren, evenals veranderingen die de klantbetrokkenheid helpen verbeteren, en betrokkenheid en verantwoordelijkheid van de werknemers, het optimaliseren van de bedrijfsprocessen om uiteindelijk groei, marges en kansen voor de onderneming te creëren.

De belofte van digitale transformatie, wanneer producten, processen en systemen worden verbonden, en wanneer de mensen gewapend zijn met data-gedreven informatie, is dat er  revolutionaire dingen kunnen gebeuren. Ondernemers kunnen met hun bedrijf richtingen ingaan die zij niet eerder voor mogelijk hielden.

NedFox gelooft dat ware digitale transformatie de “customer journey” opnieuw zal uitvinden, door het bieden van klant-georiënteerde ervaringen die de huidige klant percepties van winkelen overstijgen. Deze nieuwe, gepersonaliseerde klant-reis vereist verandering op alle niveaus van een onderneming - van hoe de klant de winkel ervaart, hoe het haar medewerkers van informatie en hulpmiddelen voorziet zodat ze het meest productief worden, tot hoe het gebruik maakt van data en analyse om te reageren op kansen en het ontwikkelen van zakelijke mogelijkheden.

De mogelijkheden om dit te vertalen in hogere marges en nieuwe inkomsten zijn aanzienlijk. Ondernemers die de stappen nemen om digitale transformatie te omarmen en goed gebruik maken van de hefboomwerking het gebruiken van data, analyse en de cloud genereren aanzienlijk meer bedrijfsresultaat per jaar, dan degenen die achterblijven.

Informatie

Voor meer informatie over de digitale transformatie kijk verder op onze website, of neem contact met ons op.

Comments are closed.

USAEnglish